miercuri, 20 februarie 2013

Şeful de la Şomaj „călăreşte” cai putere cu trecut dubios

MANEVRĂ Şeful AJOFM Olt a „introdus“ noua achiziţie pe roţi în legalitate

Autoturismul directorului executiv al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Olt, Cristinel Cîrloganu, un Volkwagen Passat CC, cumpărat nu cu foarte multă vreme în urmă, ar fi o maşină furată. Nu de el, ci de cei prin mâna cărora a trecut până să ajungă în Olt. Aşa ne-a şoptit o păsărică la ureche. Noi am căutat puţin în stânga şi-n dreapta şi am aflat că, într-adevăr, autoturismul achiziţionat de Cîrloganu anul trecut are un istoric cel puţin dubios. Ajunsă la directorul de la Şomaj după o serie de vânzări în cascadă, acesta a vrut repede-repejor să scape, la rându-i, de maşină. Până la urmă, a rezolvat însă problema.

În urmă cu câţiva ani un personaj oarecare a achiziţionat prin credit bancar un autoturism Volkswagen Passat CC, garantând împrumutul cu însăşi maşina cumpărată. Deşi, într-o astfel de situaţie bunul cumpărat nu poate fi înstrăinat, cel care achiziţionase autoturismul îl vinde unei societăţi comerciale, unde maşina face doar o „escală“, pentru că şi firma în cauză o „mărită“ unei persoane fizice din Galaţi. În urmă cu mai bine de un an, autoturismul ajunge la Cîrloganu, care a încercat să înmatriculeze Volkswagen-ul pe numele său la capătul unui val de vânzări-cumpărări iniţiat prin încălcarea unor prevederi contractuale. „Am înţeles că, atunci când a încercat să obţină certificatul de identitate, cei de la RAR au refuzat eliberarea acestuia, pentru că autoturismul în discuţie era blocat în bazele de date oficiale de către banca la care primul cumpărător făcuse credit garantat cu maşina şi care nu mai dădea de bunul respectiv. Este foarte posibil ca toată povestea asta să aibă legătură cu o reţea de hoţi specializată în furturi de maşini, mai ales că maşina a fost vândută foarte repede de mai multe ori, ca şi când cu toţii ar fi dorit s-o facă pierdută. Nu pot garanta că domnul Cristi Cârloganu ar fi avut ştiinţă de provenienţa maşinii. Ştiu că atunci când a aflat ce şi cum, a încercat şi el să scape de autoturism întorcându-l la cel de la care îl achiziţionase, numai că ăsta nu a vrut s-o mai ia. Într-un final, problema s-a rezolvat, ca să spunem aşa, pe considerentul că Cristi a fost cumpărător de bună credinţă. De la cine şi-a recuperat banca banii, nu mai ştiu”, ne-a declarat, sub rezerva anonimatului, unul dintre apropiaţii şefului AJOFM Olt.

Cîrloganu: „Au fost ceva probleme“


Că trecutul maşinii sale a avut probleme recunoaşte şi actualul proprietar, dar are o altă variantă, potrivit căreia el a cumpărat maşina de la o bancă, în cadrul unei licitaţii. „Eu am cumpărat maşina de la o bancă, la licitaţie. A fost ceva, într-adevăr, cu ea. Din ce ştiu eu, este o firmă care a pus maşina asta gaj la mai multe bănci pentru mai multe credite şi băncile astea nu mai găseau maşina. Care bancă a prins-o, şi-a şi recuperat banii. Eu de la o bancă din Bucureşti am luat-o şi nu vroiau să mi-o înmatriculeze. Am mers la RAR şi acolo mi s-a spus că ar fi ceva cu autoturismul şi că ei nu îmi pot da certificat. Ziceau că maşina ar fi blocată, dar eu le-am adus hârtie de la Registrul de Stat al Valorilor Mobiliare că maşina nu mai are probleme şi am înmatriculat-o, s-a terminat. Am cumpărat-o legal”, a declarat Cristinel Cîrloganu. „Degeaba încercaţi să mă prindeţi, sunt bătrân şi am trecut prin multe, nu mă puteţi prinde”, a adăugat el.




LUX Iată ce tip maşină şi-a tras Cristinel Cîrloganu

O altă poveste cu cai putere 

Surse din cadrul instituţiei conduse de Cristinel Cârloganu susţin că povestea legată de noua maşină a acestuia n-ar fi singura istorioară dubioasă legată, în privinţa şefului AJOFM Olt, de caii putere. Folclorul din instituţie a reţinut un episod în care asigurarea CASCO a unei maşini a AJOFM Olt ar fi fost folosită în cazul unui eveniment rutier produs în urmă cu câţiva ani. În eveniment nu ar fi fost implicat însă autoturismul instituţiei în discuţie, ci un altul. „Povestea a fost foarte comentată la acea vreme de angajaţii Agenţiei, dar numai între ei, se înţelege, şi doar între unii, pentru că mulţi dintre funcţionari sunt oamenii şefului. Dacă eşti din afară şi întrebi pe unul sau pe altul de acolo despre chestia asta este greu să găseşti pe cineva care să dea detalii, pentru că le este frică. În schimb, dacă documentele ar fi rămas curate, acolo s-ar vedea ceva”, afirmă unul dintre subordonaţii lui Cristinel Cîrloganu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu